Marka Jeep obchodzi w tym roku 75-lecie swojego istnienia, podkreślając to ważne wydarzenie przez dwa nowe spoty reklamowe zaprezentowane podczas finału Super Bowl 50. Filmy przedstawiają kamienie milowe marki, oddające zarówno jej dziedzictwo, jak i wybiegające w jej przyszłość.
75 lat z historii Jeepa
Spot „Portrety” to ukłon w stronę przeszłości, uznanie dla wielu osób i ważnych chwil, które kształtowały historię marki począwszy od 1941 roku: hasło „We don’t make Jeep, you do” uznaje globalną prawdę, że prawowita spuścizna marki tkwi w ogólnoświatowej społeczności jej fanów, zwolenników i użytkowników. Od dzielnych żołnierzy II wojny światowej, po przekraczających granice bohaterów przeszłości i pionierów teraźniejszości, wszyscy mają do opowiedzenia niesamowitą historię o tym, jak Jeep dał im możliwość, by prowadzenie i jazdę samochodem odbierać zmysłami.
Przy dźwiękach oryginalnej muzyki, spot reklamowy „Portrety” wykorzystuje ponad 60 starannie wybranych zdjęć z całego świata, w tym portrety gwiazd (Marilyn Monroe, Jeff Goldblum, BB King, Aretha Franklin, Bobby Jones, Steve McQueen, Amelia Earhart) i słynne obrazy popkultury („Park Jurajski”, „Terminator”), które „przeplatane są” kultowymi samochodami Jeep, aby wyrazić uznanie dla zarówno dla prawdziwego ducha marki, jak i ludzi, którzy stanowią jej uosobienie.
Klip reklamowy „4x4ever” jest hasłem wiodącym dla globalnej społeczności i wiernych zwolenników Jeepa ku przyszłości. W utworze muzycznym „4x4ever” napisanym specjalnie dla marki i wykonywanym przez artystę Sony Music, Morgana Dorra, na powrót zostaje wskrzeszona myśl, że 4×4 nie jest samochodem odpowiednim jedynie dla tych, którzy przemierzają historyczne szlaki Rubikonu, czy krainy Moab, nie uznając żadnych granic; w słowach piosenki odnajdujemy „ucieleśnienie duszy” samochodów terenowych i ich możliwości, które jednocześnie rozpalają marzenia i dążenia wszystkich poszukiwaczy przygód na całym świecie. „4x4ever” to kamień węgielny marki, opowiadający wspaniałą historię ponadczasowych możliwości wykraczających poza zwykły projekt, ukazując równocześnie, co znaczy przeżywać ideę 4×4 dziś i jutro i nigdy nie mówić nigdy.
Podążając śladem swego legendarnego 75-letniego dziedzictwa, Jeep® jest marką prawdziwych SUV-ów o wiodących w swej klasie właściwościach terenowych, wysokim standardzie wykonania i wszechstronności użytkowania, adresowaną do ludzi poszukujących niezwykłych przeżyć z jazdy na szlaku swych podróży. Ideą Jeepa jest, poprzez ofertę szerokiej gamy samochodów zapewniających poczucie bezpieczeństwa i zaufania na każdym szlaku, nieustanne zaproszenie, by w pełni korzystać z życia.
źródło artykułu: jeeppress.pl