75 lat z historii Jeepa

, 75 lat z historii JeepaMarka Jeep obchodzi w tym roku 75-lecie swojego istnienia, podkreślając to ważne wydarzenie przez dwa nowe spoty reklamowe zaprezentowane podczas finału Super Bowl 50. Filmy przedstawiają kamienie milowe marki, oddające zarówno jej dziedzictwo, jak i wybiegające w jej przyszłość.

75 lat z historii Jeepa

Spot „Portrety” to ukłon w stronę przeszłości, uznanie dla wielu osób i ważnych chwil, które kształtowały historię marki począwszy od 1941 roku: hasło „We don’t make Jeep, you do” uznaje globalną prawdę, że prawowita spuścizna marki tkwi w ogólnoświatowej społeczności jej fanów, zwolenników i użytkowników. Od dzielnych żołnierzy II wojny światowej, po przekraczających granice bohaterów przeszłości i pionierów teraźniejszości, wszyscy mają do opowiedzenia niesamowitą historię o tym, jak Jeep dał im możliwość, by prowadzenie i jazdę samochodem odbierać zmysłami.
Przy dźwiękach oryginalnej muzyki, spot reklamowy „Portrety” wykorzystuje ponad 60 starannie wybranych zdjęć z całego świata, w tym portrety gwiazd (Marilyn Monroe, Jeff Goldblum, BB King, Aretha Franklin, Bobby Jones, Steve McQueen, Amelia Earhart) i słynne obrazy popkultury („Park Jurajski”, „Terminator”), które „przeplatane są” kultowymi samochodami Jeep, aby wyrazić uznanie dla zarówno dla prawdziwego ducha marki, jak i ludzi, którzy stanowią jej uosobienie.

Klip reklamowy „4x4ever” jest hasłem wiodącym dla globalnej społeczności i wiernych zwolenników Jeepa ku przyszłości. W utworze muzycznym „4x4ever” napisanym specjalnie dla marki i wykonywanym przez artystę Sony Music, Morgana Dorra, na powrót zostaje wskrzeszona myśl, że 4×4 nie jest samochodem odpowiednim jedynie dla tych, którzy przemierzają historyczne szlaki Rubikonu, czy krainy Moab, nie uznając żadnych granic; w słowach piosenki odnajdujemy „ucieleśnienie duszy” samochodów terenowych i ich możliwości, które jednocześnie rozpalają marzenia i dążenia wszystkich poszukiwaczy przygód na całym świecie. „4x4ever” to kamień węgielny marki, opowiadający wspaniałą historię ponadczasowych możliwości wykraczających poza zwykły projekt, ukazując równocześnie, co znaczy przeżywać ideę 4×4 dziś i jutro i nigdy nie mówić nigdy.

Podążając śladem swego legendarnego 75-letniego dziedzictwa, Jeep® jest marką prawdziwych SUV-ów o wiodących w swej klasie właściwościach terenowych, wysokim standardzie wykonania i wszechstronności użytkowania, adresowaną do ludzi poszukujących niezwykłych przeżyć z jazdy na szlaku swych podróży. Ideą Jeepa jest, poprzez ofertę szerokiej gamy samochodów zapewniających poczucie bezpieczeństwa i zaufania na każdym szlaku, nieustanne zaproszenie, by w pełni korzystać z życia.

, 75 lat z historii Jeepa

 

źródło artykułu: jeeppress.pl

Ustawienia prywatności
Dealer samochodowy Poznań Voyager Group

Używamy ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów. Jeśli podejmiesz decyzję co do cookies (udzielisz zgodę lub nie), to zapamiętamy ją zapisując osobne cookie. Poniżej znajdziesz informacje o tym, jakie inne ciasteczka i skrypty będą używane, gdy udzielisz zgody. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.

UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.

Monitorowanie i marketing

Administratorzy www.voyagergroup.pl wykorzystają pliki cookies do monitorowania statystyk i do marketingu wg zasad opisanych w Polityce prywatności.