Najlepszy model 4×4 na drogi i bezdroża teraz w wersji elektrycznej! Jeep Wrangler 4xe, bo o nim mowa, to najnowszy model marki Jeep, który łączy w sobie zalety napędu 4×4 z napędem elektrycznym. Mocniejszy, bardziej wydajny, przyjazny dla środowiska i bardziej zaawansowany technologicznie. Nowy Wrangler 4xe jest idealny zarówno do użytku codziennego, jak i na szlaku.
Ekologiczny, cichy i wszechstronny Jeep Wrangler 4xe
Kontynuując dziedzictwo marki Jeep, Nowy Wrangler kładzie jeszcze mocniejszy nacisk na definicję wolności. Ten model jest idealny dla osób poszukujących SUV-a zarówno do codziennego użytku, jak i wypadów w teren. Ponadto takiego, który jednocześnie jest przyjazny dla środowiska. Taki właśnie jest nowy Jeep Wrangler z napędem 4xe. Dzięki napędowi elektrycznemu podróżowanie Wranglerem 4xe jest możliwe nawet do centrum miasta! Korzystając z w pełni elektrycznego napędu możemy cieszyć się codzienną, przyjemną i wydajną jazdą do miasta w niemal absolutnej ciszy. Samo ładowanie Wranglera 4xe jest łatwe i przyjazne dla użytkownika, a pełne ładowanie trwa mniej niż 3 godziny.
Zaawansowany układ napędowy Jeepa Wranglera łączy dwa silniki elektryczne z 2.0 litrowym benzynowym silnikiem spalinowym R4.
Jednostki napędowe nowego Jeepa Wranglera 4xe
Nowy Jeep Wrangler 4xe jest wyposażony w hybrydowy układ napędowy plug-in, który gwarantuje bezemisyjną i w pełni elektryczną jazdę. Zasięg w trybie elektrycznym w cyklu miejskim wynosi ok. 50 km.
Kierowcy mogą dostosować hybrydowy układ napędowy do konkretnej podróży. Wrangler idealnie sprawdzi się zarówno podczas codziennych dojazdów do pracy, jak i na wyjazdy w terenie. Hybrydowy zespół napędowy Wranglera 4xe posiada trzy tryby działania tzw. E-Selec. Kierowca wybiera określony tryb za pomocą przycisków. Do wyboru ma tryb: hybrydowy, elektryczny oraz eSave.
Tryb hybrydowy jest trybem domyślnym. Jest to połączenie silnika 2.0- litrowego z silnikiem elektrycznym. W tym trybie układ napędowy korzysta w pierwszej kolejności z silnika elektrycznego, a gdy akumulator osiągnie minimalny stan naładowania lub, gdy potrzebny będzie wyższy moment obrotowy, dołączy on silnik benzynowy.
W trybie elektrycznym układ napędowy działa przy bezemisyjnym wytwarzaniu energii elektrycznej. Jazda w tym trybie możliwa jest tak długo, dopóki akumulator nie osięgnie minimalnego poziomu naładowania.
Tryb eSave daje pierwszeństwo napędowi z silnika spalinowego, oszczędzając akumulator. W tym trybie mamy możliwość wyboru trybu oszczędzającego baterię, który utrzymuje poziom naładowania akumulatora lub tzw. trybu Battery Charge, który wykorzystując pracę silnika spalinowego ładuje akumulator do 80%.
źródło: https://www.media.stellantis.com/pl-pl/jeep