Jednostki napędowe w Nowym Jeepie Cherokee – czyli jazda bez ograniczeń

Jeep Cherokee nowej generacji to pierwszy średniej wielkości SUV, który jest wyposażony w układ odłączania napędu tylnej osi, co pozwala ograniczyć straty energii, gdy nie jest potrzebny napęd 4×4 i tym samym zmniejszyć zużycie paliwa. Funkcja odłączania napędu tylnej osi pozwala na płynne przełączanie między napędem 4×2, a 4×4, umożliwiając nieprzerwane zarządzanie przekazywanym na koła momentem obrotowym bez ingerencji kierowcy. Jednostki napędowe oferowane w nowym modelu Cherokee to dwa silniki benzynowe (z czego jeden – o pojemności 2,4 l oferowany jest wyłącznie w Rosji i na Bliskim Wschodzie) oraz silnik diesla.

Jednostki napędowe w Nowym Jeepie Cherokee

W Europie nowy Jeep Cherokee oferowany jest z nowym i ekonomicznym turbodoładowanym silnikiem diesla Common Rail o pojemności 2 litrów lub nowym silnikiem benzynowym Pentastar V6 o pojemności 3,2 litra.

Turbo Diesel 2,0 L

W nowym silniku Turbo Diesel 2,0 L z bezpośrednim wtryskiem paliwa, zastosowano technologię Multijet drugiej generacji. System Common-Rail Multijet II jest obecnie najbardziej zaawansowaną technologicznie metodą niezależnego sterowania wysokim ciśnieniem wtrysku w celu kontroli prędkości obrotowej silnika i precyzyjnego dozowania paliwa. Turbo Diesel 2,0 dostępny jest z silnikiem o mocy 140 KM w wersji z 6-biegową skrzynią manualną lub 170 KM w wersji z nową 9-biegową skrzynią automatyczną. Obie jednostki napędowe osiągają maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy obrotach silnika 1500 obr./min (silnik o mocy 140 KM) oraz 1750 obr./min (silnik o mocy 170 KM) i są wyposażone w system Stop/Start, który pomaga obniżyć zużycie paliwa i emisję CO². Silnik diesla jest dostępny w wersji z napędem 4×2 lub 4×4, czyli Jeep Active Drive I lub II

Zużycie paliwa w przypadku dwulitrowego silnika wysokoprężnego z dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów i systemem Jeep Active Drive I wynosi 5,8 l/100 km, z kolei emisja CO2 – 154 g/km. Tak dobre parametry stawiają Jeepa Cherokee w czołówce najbardziej ekologicznych pojazdów w swojej klasie.

Silnik Pentastar V6 3,2 L

Nowy silnik Pentastar to pierwsza jednostka napędowa wywodząca się od słynnego silnika Pentastar V6 o pojemności 3,6L. Pentastar 3,2L zapewnia doskonały komfort jazdy dzięki obniżonemu poziomowi hałasu, drgań i wibracji oraz zrównoważonej charakterystyce przebiegu mocy. Silnik Pentastar współpracuje z nową 9-biegową automatyczną skrzynią biegów oraz systemem napędu 4×4 Jeep Active Drive I lub Jeep Active Drive Lock. Nowy V6 3,2 L rozwija moc 272 KM, moment obrotowy wynosi 315 Nm przy 4300 obr./min – taka siła i moc pozwala holować przyczepę o masie 2200 kg. Zużycie paliwa szacuje się na 10 l / 100 km w cyklu mieszanym, natomiast poziom emisji CO2 na 232 g/km. Stopień sprężania 10,7:1 24-zaworowego silnika pozwala obniżyć zużycie paliwa i poprawia osiągi, podczas gdy nowa pompa olejowa ogranicza straty energii.

jednostki-napedowe-jeep-cherokee

Ustawienia prywatności
Dealer samochodowy Poznań Voyager Group

Używamy ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów. Jeśli podejmiesz decyzję co do cookies (udzielisz zgodę lub nie), to zapamiętamy ją zapisując osobne cookie. Poniżej znajdziesz informacje o tym, jakie inne ciasteczka i skrypty będą używane, gdy udzielisz zgody. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.

UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.

Monitorowanie i marketing

Administratorzy www.voyagergroup.pl wykorzystają pliki cookies do monitorowania statystyk i do marketingu wg zasad opisanych w Polityce prywatności.