28 lat przyszło nam czekać na powrót legendarnej marki do produkcji pick-upów, czyli użytecznych ciężarówek Jeep. Aż wreszcie pojawił się on – Jeep Gladiator, kolejny członek rodziny Wranglerów.
Od Wranglera do Jeepa Gladiatora
Niezwykle masywny, wszechstronny i komfortowy Jeep Gladiator, oparty na kultowym modelu – Wranglerze, z pewnością zwróci na siebie uwagę na drodze. Gladiator otrzymał przestrzenną skrzynię ładunkową o długości 153 cm, której maksymalna ładowność wynosi ponad 600 kg . Pick-up posiada również niemałą siłę – może holować aż 2722 kg!
Jak przystało na prawdziwe dziedzictwo marki Jeep nowy model może pochwalić się nie tylko legendarnymi umiejętnościami jazdy terenowej. Dzięki dostępności na rynku bogatej i spersonalizowanej oferty akcesoriów Mopar Jeepa Gladiatora można w pełni dostosować do swojego stylu życia.
Wszechstronny Jeep Gladiator pick-up z legendarnym napędem 4×4
Pod maską Jeepa Gladiatora znajdziemy 3,0 litrowy silnik Multijet V6, który spełnia normę emisji Euro 6D Final, z mocą 264 KM i momentem obrotowym 600 Nm. Silnik współpracuje z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów. Zapewnia mu to optymalną pracę podczas jazdy w terenie oraz płynne i wydajne dostarczanie mocy w trakcie podróży autostradą.
Legendarne możliwości terenowe zapewni zaawansowany system full-timem Selec-Trac 4×4, obejmujący dwubiegową skrzynię rozdzielczą o przełożeniu redukcyjnym równym 2,71:1, oraz oś przednią i tylną Dana 44 heavy-duty trzeciej generacji z przełożeniem 3,71:1. Oznacza to, że z każdej błotnej opresji wyjedziemy obronną ręką. W końcu Gladiator to rodzina Wranglera :)
W Europie nowy Jeep Gladiator pojawił się w dwóch wersjach wyposażenia: Sport oraz Overland. Pierwsi Klienci będą mieli okazję nabyć tego ładownego pick-upa w premierowym wariancie: Launch Edition. W limitowanej edycji znajdziemy m.in. na zewnątrz: 18-calowe felgi aluminiowe, ekskluzywne logo, twardy dach w kolorze nadwozia czy poszerzone nadkola, a wewnątrz czarne, skórzane fotele. 18-calowe felgi otrzymał także Gladiator w wersji Overland. Wersja Sport posiada 17-calowe koła z ulepszoną funkcjonalnością i off-roadową personalizacją.
Zarówno w wersji Sport jak i Overland mamy możliwości konfiguracji i wyboru różnych opcji zestawiania szyby i dachu. W zależności czy zdecydujemy się na wersję z twardym dachem, z możliwością zdemontowania paneli w dachu, czy na miękki dach, który pozwala na jazdę z większym wiatrem we włosach, możemy cieszyć się jazdą Gladiatorem pod gołym niebem, niezależnie od pory roku.