Jeep, to jedna z marek, które zdobywają coraz większą popularność wśród kobiet.
Potwierdzają to Mistrzynie Juventusu, które 30 października odwiedziły Balocco- legendarny tor, na którym przetestowały modele z gamy Jeepa- kultowej na całym świecie marki. Dla żeńskiej drużyny Juventusu był to wyjątkowy dzień pełen wrażeń. Zawodniczki miały okazję wypróbować Jeepa Renegade’a, Compassa, Jeepa Cherokee oraz Wranglera, w tym mocne wersje Trackhawk i SRT. Testowały je zarówno na drogach jak i w terenie.
Jeep, to marka bez wątpienia ceniona przez kobiety, które obecnie przekraczają 20% wszystkich kupujących. Wśród kobiet w całej Europie największym zainteresowaniem cieszą się modele: Renegade i Compass. Kobiety postrzegają Jeepy jako samochody, z którymi można się identyfikować i stawiać czoła codziennym obowiązkom.
Jeep i sport – wspólne wartości w wielu dyscyplinach.
Od zawsze marka Jeep jest mocno związana ze światem sportu. Przełożyło się to na udaną współpracę z Juventusem. To już ósmy sezon i siedem kolejnych mistrzowskich tytułów w Serii A męskiej drużyny oraz cztery trofea zdobyte przez żeńską drużynę Juventusu w ciągu zaledwie dwóch lat! Markę łączą również wspólne wartości ze światem surfingu i od 5 lat jest ona jedynym partnerem motoryzacyjnym Word Surf League.