Wszechstronny i funkcjonalny pickup Jeepa

W jubileuszowym roku 80-lecia swojego istnienia, marka Jeep wprowadziła na rynek europejski nowego Gladiatora.  Ten niezwykle użytkowy i wszechstronny pickup Jeepa przeznaczony jest przede wszystkim dla Klientów prowadzących wysoko aktywny styl życia. Jeep Gladiator bowiem zaspokaja zarówno praktyczne potrzeby w zakresie przewodu ładunków, ale także dzięki swojej dużej wszechstronności idealnie sprawdza się w czasie wolnym i podczas codziennego funkcjonowania.

Funkcjonalność w pickupie Jeepa

Dzięki charakterystycznym dla marki Jeep akcentom, jak legendarny, siedmioszczelinowy grill Jeep Gladiator jest natychmiast rozpoznawany gdziekolwiek się pojawi.

Jeep Gladiator na sesji Voyager Group

Funkcjonalna, pojemna i wytrzymała 153-centymetrowa skrzynia ładunkowa zapewnia modelowi wyjątkową wszechstronność. Dzięki dostępnym różnym opcjom rolet bagażnika (zwijane, miękkie oraz twarde, składane na trzy) otrzymujemy możliwość zabezpieczenia ładunku w zależności od naszych aktualnych potrzeb. Ponadto system Cargo Management z zamykanym schowkiem pod kanapą zapewnia dodatkową możliwość składowania i zabezpieczenia ładunku.

Sesja Voyager Group w pickapie Jeepa

Pickup Jeepa posiada niezwykle funkcjonalne wnętrze z dużą ilością schowków, również na klucz, oraz zamykanymi przegrodami. W schowku w drugim rzędzie foteli z kolei znajduje się specjalnie zaprojektowany organizer  do przechowywania śrub do mocowania dachu, drzwi i składanej szyby przedniej. Ponadto Nowy Gladiator może pochwalić się zmywalnym wnętrzem.

 

Najnowsza technologia i multimedia w pickupie Jeepa

W Jeepie Gladiatorze znajdziemy czwartej generacji system multimedialny Uconnect z 7- lub 8,4- calowym ekranem dotykowym oraz zestaw wskaźników z 7-calowym wyświetlaczem. Dzięki niemu mamy możliwość skonfigurowania przekazywanych informacji aż na 100 sposobów, co ma wpływ na łatwiejszy dostęp do nich podczas jazdy. Kamera przednia, z funkcją samooczyszczania, pozwala kierowcy łatwiej dostrzec przeszkody przed sobą zarówno na miejskich, jak i off-roadowych drogach.

9-głośnikowy system audio Premium Alpine z subwooforem o mocy 552W, 12-kanałowy wzmacniacz i przenośny bezprzewodowy głośnik Bluetooth zapewnią niekończocą się rozrywkę na najwyższym poziomie. Co z pewnością ucieszy fanów dobrej zabawy, głośnik Bluetooth ma nie tylko odporną na warunki atmosferyczne i kurz obudowę, ale jest też wodoodporny w wodzie o głębokości do 90 cm przez 30 minut. Ponadto może z powodzeniem służyć za ładowarkę USB, a także zostać sparowany z głośnikiem Bluetooth innego Jeepa Gladiatora.

https://youtu.be/as6yqDdKQ-U

Jednostki napędowe w pickupie Jeepa

Pod maską masywnego Jeepa Gladiatora bije zaawansowany silnik disla Euro 6-D Final. To najmocniejsza jednostka w swojej kategorii na europejskim rynku. Potężny 3-litrowy silnik Multijet V6 jest wyposażony w system Stop-Start (ESS) i generuje moc 264 KM przy 3600 obr./mincoraz maksymalny moment obrotowy o wartości 600Nm w zakresie 1400-2800 obr./min. Silnik pickupa Jeepa współpracuje z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów. W silniku V6 zastosowano wał korbowy i korbowody z kutej stali, co zapewnia odpowiednią wytrzymałość i trwałość.

Jeep Gladiator na sesji Voyager Group

Jeep Gladiator Trail Rated

Legendarne możliwości terenowe, z jakich znamy modele marki Jeep, oferuje także Jeep Gladiator, dzięki zaawansowanemu napędowi 4×4 Selec-Trac. System ten oferuje aż 5 trybów pracy:

  • 2H – napęd na tylne koła, przeznaczony do jazdy po drogach utwardzonych
  • 4H AUTO – napęd Full-Time na cztery koła, który sprawdza się zarówno podczas jazdy w terenie jak i  po drogach utwardzonych
  • 4H Part-Time – napęd na cztery koła, przeznaczony do jazdy w terenie lub po drogach z luźną nawierzchnią
  • N (neutral) – odłączenie napędu w skrzyni rozdzielczej
  • 4L – napęd na cztery koła z przełożeniem redykcyjnym – do jazdy w trudnym terenie

Jeep Gladiator

Ponadto nowy pickup Jeepa wyposażony został w technologię „shift on the fly” czyli „przełączanie podczas jazdy”, dzięki której kierowca może zmienić napęd z 2WD na 4WD przy prędkości do 72 km/h.  System idealnie sprawdza się na śliskich nawierzchniach jak lód, piasek, błoto czy śnieg.

Jak przystało na prawdziwego Jeepa, również i Gladiator może pochwalić się emblematem „Trail Rated”, które jest potwierdzeniem przejścia najcięższych testów terenowych w obszarach: trakcja, głębokość brodzenia, zwrotność, artykulacja zawieszenia i prześwit. Pozytywne wyniki prób terenowych Gladiatora zapewniają takie elementy wyposażenia terenowego, jak:

  • system napędu 4×4 Selec-Trac o przełożeniu redukcyjnym 2,71:1
  • osłony podwozia oraz hak holowniczy
  • kąty natarcia, zejścia i rampowy wynoszące odpowiednio: 41°, 18,4° i 25° oraz prześwit 25,3 cm
  • opony all-terrain, zamontowane na 17-lub 18-calowych obręćzach kół
  • głębokość brodzenia: 76 cm
  • maksymalna masa przyczepy 2.721 kg i maksymalna ładowność 565 kg.

Jeep Gladiator pickup

Źródło: media.stellantis.com

 

Ustawienia prywatności
Dealer samochodowy Poznań Voyager Group

Używamy ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów. Jeśli podejmiesz decyzję co do cookies (udzielisz zgodę lub nie), to zapamiętamy ją zapisując osobne cookie. Poniżej znajdziesz informacje o tym, jakie inne ciasteczka i skrypty będą używane, gdy udzielisz zgody. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.

UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.

Monitorowanie i marketing

Administratorzy www.voyagergroup.pl wykorzystają pliki cookies do monitorowania statystyk i do marketingu wg zasad opisanych w Polityce prywatności.